Skip to content
22 632 55 25 22 632 55 25
22 632 55 25 22 632 55 25

Wdrożenia

2022-11-28

FALMEC POLSKA wdrożenie środowiska serwerowego i sklepu internetowego Comarch e-Sklep

FALMEC POLSKA wdrożenie środowiska serwerowego i sklepu internetowego Comarch e-Sklep

Firma Falmec Polska jest wyłącznym przedstawicielem włoskiego producenta okapów na polskim rynku. Ponad 30-letnie doświadczenie w branży uczyniło Falmec wiodącym liderem i punktem odniesienia w dziedzinach najwyższej jakości wykonania i nowoczesnego designu. W związku z alarmującymi wynikami badań agencji EPA na temat jakości powietrza w zamkniętych pomieszczeniach naszych domów i miejsc pracy, Falmec Polska wprowadziła do sprzedaży nowy produkt – kolekcję jonizatorów i oczyszczaczy powietrza Bellaria. Chęć usprawnienia swoich kanałów sprzedaży, automatyzacji procesów handlowych jak również efektywniejszego zaprezentowania nowego produktu potencjalnemu klientowi, skłoniła firmę do podjęcia decyzji o unowocześnieniu swojej infrastruktury informatycznej oraz wdrożeniu odpowiedniego rozwiązania e-commerce.

Potrzeby

Sprzętowa infrastruktura informatyczna klienta przed wdrożeniem była wysoce nieefektywna i awaryjna. Wąskie gardło stanowiły również systemy Windows na serwerze i komputerach końcowych oraz serwer bazodanowy SQL, które były technologicznie przestarzałe. Podjęto decyzję o wymianie wszystkich powyższych komponentów.

Jednym z najważniejszych celów projektu było zapewnienie możliwie bezawaryjnej i wydajnej pracy w systemach handlowej obsługi klienta, stworzenie środowiska pozwalającego na bezproblemowe wdrażanie nowych rozwiązań usprawniających obsługę procesów handlowych:

– wymiana i przebudowa infrastruktury sprzętowej

– aktualizacja systemów informatycznych

– wdrożenie systemu e-commerce

ZAKRES PROJEKTU

Obszar systemowy: kontroler domeny, serwery: fizyczny w roli Hyper-V, VM Windows, terminalowy, plików, SQL, VPN, DNS, DHCP.

Obszar handlowy: system Comarch ERP Optima, Comarch e-Sklep.

Liczba pracowników działających w systemie: 7 użytkowników domenowych.

Najważniejszym procesem było przygotowanie nowej infrastruktury i przełączenie na nią obsługi procesów biznesowych z zachowaniem ciągłości pracy, bez przestoju.

Responsywny sklep online dopasowany do wizerunku marki

Ingerując głębiej w strukturę szablonu, wykonaliśmy zmianę designu Comarch e-Sklep, osiągając w pełni autorski, unikatowy projekt. Zaprojektowaliśmy przyjazne i przejrzyste strony produktu i koszyka oraz atrakcyjną, zgodną z założeniami firmy szatę graficzną.

Comarch e-Sklep stanowi dla klienta platformę do zapoznania się z wyselekcjonowanym produktem firmy Falmec w jednym miejscu oraz do jednoczesnego złożenia zamówienia. Interfejs platformy został przygotowany tak, aby nawiązywał stylistyką do firmowej witryny producenta.  Sklep jest dopasowany do urządzeń mobilnych, co pozwala na dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów, obniża koszty związane z wprowadzaniem zmian oraz pozytywnie wpływa na pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google.

Szybka obsługa procesu sprzedaży

Klient nie musi indywidualnie pobierać katalogu produktów i składać zamówień mailowo, odwiedzać salonu ekspozycyjnego bądź szukać produktów w internecie. Comarch e-Sklep jest jednocześnie zintegrowany z systemem handlowym Comarch ERP Optima sprzedawcy Falmec,  pozwalając na możliwie najszybszy czas reakcji na złożone zamówienie, zautomatyzowanie procesów związanych z jego realizacją jak również bieżące informowanie klienta o aktualnym statusie jego zamówienia. Cała historia działań zakupowych klienta jest przedstawiana w jednym miejscu po zalogowaniu się na indywidualne konto w e-Sklepie.

Usprawnienie procesów wyszukiwania produktów

W celu maksymalnego usprawnienia procesów wyszukiwania produktów, w nowym sklepie zastosowano wyszukiwarkę oraz sortowanie według kilku kategorii. Dzięki temu, w bardzo przejrzysty i czytelny sposób, pod jedną kategorią produktów mogą zostać zaprezentowane wszystkie dostępne w jej ramach podkategorie.

Integracja z programem magazynowo-księgowym Comarch ERP Optima

Dzięki wdrożeniu systemu Comarch e-Sklep firma Falmec zyskała nowy, atrakcyjny kanał dystrybucji swoich wybranych produktów. Platforma usprawniła procesy prezentacji produktów jak i obsługi zamówień poprzez pełną integrację z posiadanym systemem handlowym Comarch ERP Optima. Dało to klientowi wgląd w zawsze aktualną ofertę dzięki  automatycznej synchronizacji towarów i ich cen pomiędzy systemami. Złożone zamówienia od razu „wpadają” do systemu handlowego, gdzie mogą być bez przeszkód przetwarzane. Finalizacja zamówienia automatycznie jest potwierdzana odpowiednim mailingiem i zmianą statusu zamówienia na koncie klienta w e-Sklepie. Klient ma wgląd w historię swoich zakupów jak również informację o ewentualnych zaległościach w płatnościach. Komunikacja klient-sprzedawca jest przejrzysta i zrozumiała. Zastosowanie integracji umożliwia stały dostęp do aktualnych informacji i wyraźnie wpływa na tempo realizacji zamówień.

Rezultaty

Efekt wdrożenia to nowoczesna, w pełni mobilna platforma, posiadająca szereg usprawnień, które doskonale sprawdzają się na polskim rynku e-commerce.

Automatyczna komunikacja w obu kierunkach na linii sklep internetowy – system Comarch ERP ogranicza do minimum wkład Twojej pracy związanej z prowadzeniem sklepu. Nie musisz przenosić informacji o zamówieniach składanych za pośrednictwem sklepu do systemu Comarch ERP — odbywa się to automatycznie, dzięki czemu masz pewność, że każde zamówi nie zostanie właściwie obsłużone.

Comarch e-Sklep o również ciekawe rozwiązania graficzne i nieszablonowa forma interakcji z użytkownikiem oraz przejrzysta i czytelna prezentacja oferty,

Wzbudziliśmy Twoje zainteresowanie?

Chcesz otrzymać szczegółowe informacje o funkcjonalnościach, kosztach, bądź dowiedzieć się jak wygląda proces wdrożenia?

Skontaktuj się z nami  

Zobacz także