Comarch DMS
Comarch DMS to nowoczesne i elastyczne narzędzie do elektronicznej obsługi procesów biznesowych. System pozwala na digitalizację obszarów związanych z rejestracją, opisem, akceptacją i archiwizacją dokumentów (m.in. faktury, umowy), a także procesowaniem ważnych informacji wykraczających poza standardowy obieg dokumentów. Wbudowany konfigurator pozwala na dowolne tworzenie i edycję istniejących procesów, dzięki czemu Comarch DMS może być wdrożony w firmie o każdej wielkości, działającej w każdej branży.
Wykorzystanie Comarch DMS zapewnia stały dostęp do dokumentów i procesów wraz z informacją o tym, gdzie i u kogo znajduje się dane zadanie, przez co unikamy zaginionych dokumentów i przeterminowanych spraw.
Funkcje Comarch DMS
Elektroniczny obieg dokumentów i procesy biznesowe
Mobilny dostęp
Dostęp z dowolnego miejsca: desktop, przeglądarki www, aplikacje na iOS i Android.
Analiza procesów
Stały dostęp do bieżących
i archiwalnych dokumentów. Wbudowany moduł raportowania, który pozwala na zaprezentowanie danych w postaci tabel, diagramów i wykresów.
OCR
Umożliwia optymalizację procesu wprowadzania faktur wykorzystując sprawdzone narzędzie Comarch OCR.
Powiadomienia
Dostęp do zawsze aktualnej informacji na temat statusu zarejestrowanego dokumentu.
Kontrola czasu
Sprawniejsza realizacja procesów poprzez definiowanie czasu na ich realizację, automatyczną eskalację i raportowanie informacji.
Współpraca z ERP
Wbudowana integracja z systemami Comarch ERP.
Historia procesu
Dostęp do pełnej informacji o obiegu: osoby odpowiedzialne, czasy realizacji, komentarze i komplet danych.
Ścieżki akceptacji
Możliwość zastosowania własnych schematów obiegu dokumentów wraz z opcją wprowadzania reguł biznesowych i podpowiadaniem kolejnych kroków.
Procesy i obszary zastosowania
Księgowość i finanse – ewidencja i akceptacja kosztów w firmie jest jednym z najczęściej digitalizowanych obszarów. Kontrola wydatków i szybka realizacja płatności to elementy, które są niezbędne dla prawidłowego działania przedsiębiorstw.
Kadry i płace – digitalizacja dokumentów i procesów w dziale kadrowym pozwala na szybkie i sprawne realizowanie m.in. spraw związanych z wnioskami pracowniczymi bez potrzeby mnożenia dokumentów papierowych.
Administracja – przykładowe procesy w tym obszarze to: obieg korespondencji przychodzącej, wychodzącej; rejestr umów; pełnomocnictwa; wnioski na zarząd czy zarządzanie flotą.
Dowolne procesy – elastyczność Comarch DMS umożliwia budowanie dowolnych, własnych obiegów dokumentów i procesów, jak np.: zgłoszenia serwisowe, nadawanie uprawnień czy zarządzanie jakością (ISO).
Jesteśmy gotowi, by pomóc Ci osiągnąć sukces!
Dzięki Comarch DMS skanowanie, elektroniczna archiwizacja i udostępnianie dokumentów, przepływ pracy oraz zarządzanie procesami biznesowymi stają się efektywne, bezpieczne, a także przyjazne dla pracowników.
Jeśli szukasz specjalistów, którzy pomogą Ci przeprowadzić skuteczne wdrożenie Comarch DMS skontaktuj się z nami.