Skip to content
22 632 55 25 22 632 55 25
22 632 55 25 22 632 55 25

Comarch Mobile

Mobilne zarządzanie wieloma obszarami działania firmy

Comarch Mobile to pakiet aplikacji przeznaczony dla pracowników realizujących swoje zadania w terenie, na przykład w siedzibie klienta.

Rozwiązania mobilne Comarch to nowoczesne narzędzia dostępne zarówno na smartfony jak i tablety wspierające kluczowe procesy firmy: sprzedaż (SFA), POS, fakturowanie, magazyn, kadry, pracę przedstawicieli handlowych, serwis, backup danych czy analizy Business Intelligence.

W zależności od systemu Comarch ERP z jakim współpracuje aplikacja mobilna, dostępność poszczególnych funkcjonalności może być zróżnicowana.

Comarch Mobile

Aplikacje mobilne dla firm

Sprzedaż i CRM

Aplikacja typu SFA umożliwia przeprowadzenie procesu sprzedaży bezpośrednio w siedzibie klienta. Pracownik mobilny ma możliwość wystawiania ofert, przyjmowania zamówień, wystawiania paragonów, faktur, wydań zewnętrznych oraz przyjmowania reklamacji. Terminarz umożliwia planowanie i realizację spotkań, kontaktów oraz zadań. Rozbudowana funkcjonalność wizyt umożliwia zastosowanie aplikacji praktycznie w każdej
branży. Całość dostępna jest na
smartfonach i tabletach opartych na platformie Android. Umożliwia monitorowanie pozycji GPS pracowników oraz komunikację z nimi poprzez wbudowany komunikator.

Zarządzanie

Aplikacja do zarządzania pracą pracowników mobilnych.
Umożliwia planowanie i monitorowanie stanu realizacji
działań prowadzonych przez pracowników działu sprzedaży lub serwisu, pracujących w terenie, również z poziomu map.

 

Zakupy

Comarch Mobile Zakupy to aplikacja dla przedstawicieli handlowych, zaopatrzeniowców oraz innych pracowników mobilnych, których głównym zadaniem jest negocjowanie najlepszych warunków handlowych u Twoich dostawców oraz rejestrowanie ofert i zamówień zakupu.

Serwis

Aplikacja pozwalająca na realizacje czynności serwisowych w dowolnym miejscu i czasie. Pracownik działu serwisu z poziomu urządzenia mobilnego może sprawdzić, jakie zlecenia serwisowe są do niego przypisane, jakie naprawy należy wykonać, jakie części i narzędzia musi pobrać, jak i wydrukować protokół potwierdzenia wykonania ZSR. Aplikacja Comarch MOBILE Serwis to również kompletne źródło informacji o serwisowanych urządzeniach oraz narzędzie do samodzielnego planowania czynności serwisowych.

Korzyści posiadania mobilnych rozwiązań Comarch

  • stały dostęp do danych i możliwość wymiany informacji w dowolnym miejscu i porze
  • usprawnienie procesu komunikacji, szybszy przepływ dokumentów
  • obniżka kosztów operacyjnych, oszczędność czasu
  • natychmiastowa reakcja na klientów i sytuacje w otoczeniu
  • poprawa jakości obsługi – co przekłada się na wzrost satysfakcji klientów
  • usprawnienie procesu składania i realizacji zamówień
  • wydajniejsza i efektywniejsza realizacja zadań przez pracowników
Comarch Mobile

Zapytaj o aplikacje mobilne Comarch dla Twojej firmy

Więcej informacji znajdziesz w naszym dziale sprzedaży: