Skip to content
22 632 55 25 22 632 55 25
22 632 55 25 22 632 55 25

Comarch OCR

Comarch OCR to usługa internetowa która przyspieszy digitalizację Twojej firmy. Wykorzystując algorytmy oparte o sztuczną inteligencję możesz w szybki i skuteczny sposób wprowadzać masowo faktury do firmowych systemów. Comarch OCR umożliwia nie tylko rozpoznawanie podstawowych danych z dokumentu jak NIP kontrahenta czy numer faktury ale również dane dotyczące VAT czy pozycje z faktury.

Dzięki wbudowanej integracji z systemami Comarch ERP (Optima, XT, XL, Altum, CEE) oraz Comarch DMS automatyzacja procesu wprowadzania dokumentów może być uruchomiona bardzo szybko, a do bieżącej pracy wystarczy skaner lub aparat fotograficzny i połączenie z Internetem.

Comarch OCR

Odczytywanie i wprowadzanie papierowych faktur w kilka sekund!

Wysoka jakość danych

Szeroki zakres przetwarzanych informacji (dane
nagłówkowe, tabelka VAT, pozycje z faktury).

Redukcja kosztów

Możliwość przetwarzania dużej ilości dokumentów. Oszczędność czasu i ograniczenie błędów względem ręcznego wprowadzania.

Integracja z systemami

Comarch OCR jest zintegrowany z systemami Comarch ERP i Comarch DMS, a także może być wykorzystany przy współpracy z innymi systemami dzięki API.

Digitalizacja dokumentów

Zastosowanie usługi nie tylko automatyzuje wprowadzenie danych do systemu, ale zapewnia stały dostęp do skanów w wersji elektronicznej.

Zakres danych usługi Comarch OCR

Comarch OCR

Automatyzacja procesów związanych z wprowadzaniem dokumentów przy wykorzystaniu usługi Comarch OCR może być wykorzystana zarówno w przypadku faktur (dokumenty kosztowe w rejestrze VAT jak i handlowe na liście faktur zakupu) jak i dokumentów magazynowych.

W przypadku faktur system przetwarza nie tylko dokumenty w języku polskim, ale również faktury w języku angielskim, francuskim i niemieckim. Co istotne, Comarch OCR wspiera pracę zarówno z pojedynczymi fakturami jak i plikami zawierającymi wiele faktur.

Usługa Comarch OCR rozpoznaje szeroki zakres danych z uwzględnieniem specyfiki typów dokumentów. Wśród kluczowych danych warto wymienić:

  • dane kontrahenta,
  • numery dokumentu,
  • kwoty i stawki VAT,
  • szczegółowe informacje o pozycjach (m.in. nazwy, ilości i ceny),
  • kody kreskowe,
  • daty wystawienia i sprzedaży
 
Zacznij już teraz!

Nie czekaj, usprawnij pracę swojego biura, skontaktuj się z naszym działem sprzedaży: handlowy@et.com.pl lub wypełnij formularz kontaktowy: